Overig

Merknaam
Geslacht
Verbeterfase
Gezichtsdeel
Productgroep
Prijs
Sorteren op:

Overig

Naast de reguliere producten voor huidverzorging en – verbetering bestaan er ook nog enkele andere artikelen (overig). Deze hebben we op de website van Verbeter Mijn Huid onder overig gerangschikt.

hannah: Geef ook jouw huid een kans!

Wie de huid regelmatig op de juiste manier laat onderhouden en tevens zelf thuis goed verzorgt, ziet er langer jong en vooral mooi uit. Bovendien geeft dit beduidend meer zelfvertrouwen. De hannah huidcoach weet als geen ander hoe dit te realiseren en geeft in haar salon of praktijk daadwerkelijk íedere huid een nieuwe kans! Geef ook jouw huid een nieuwe kans en stap eens vrijblijvend binnen bij één van de vele professionele hannah huidcoaches die ons land inmiddels rijk is!

Iedere huid een nieuwe kans geven?

Omdat salons die met dit unieke hannah systeem voor huidverbetering werken, veel meer doen dan alleen maar het structureel verzorgen van de huid, spreekt men over een ‘hannah huidcoach’ in plaats van een ‘schoonheidsspecialiste’!

Alles valt en staat immers met het op de juiste wijze coachen én begeleiden van cliënten. Deze zullen hun eigen huid moeten leren begrijpen, respecteren én thuis structureel onderhouden om optimaal van het systeem te kunnen profiteren. De hannah huidcoach is in staat om cliënten dit op een juiste manier bij te brengen door het geven van effectieve adviezen en handige tips.

En MEDEX ?

Cosmetica zijn uiteindelijk altijd “consumentenproducten”. Daarom is de werking, over het algemeen, afgestemd op de grootste gemene deler. Het bijzondere van MEDEX is dat juist meer aan de individuele behoefte van de huid van de klant kan worden gewerkt. Medex is zo succesvol op de markt omdat de moderne West-Europese vrouw kwaliteitsbewust is. Bij praktisch alle cosmetica wordt aandacht gericht op image en presentatie. Daarentegen richt de MEDEX-research zich op kwaliteit, waarbij de aandacht gaat naar activiteit en resultaat van het product, in plaats van uitsluitend naar image van het product (zonder dat dit aspect vergeten wordt). Dat sluit precies aan bij het keuzepatroon van de moderne West-Europese vrouw (en man).